loading...
دانلود رایگان نرم افزار
سید جلال هوشیار بازدید : 76 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت در اندروید

My Data Manager - Data Usage نرم افزاری قدرتمند جهت بهبود سرعت اینترنت در گوشی های اندرویدی می باشد.توسط این نرم افزار شما می توانید تمام مصرف های اینترنت و انتقال داده های خود را کنترل کنید و از مصرف های بیهوده جلوگیری کنید تا سرعت گوشی خود را افزایش داده و در نتیجه اینترنت کمتری مصرف کنید تا هنگام کار با اینترنت افزایش سرعت محسوسی را حس کنید.

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب....

سید جلال هوشیار بازدید : 78 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار بارکد خوان کیو آر

نرم افزار بارکد خوان حرفه ای برای سیستم عامل اندروید Scan - QR and Barcode Reader که یکی از برترین نرم افزار های اندروید می باشد.

شما بعد از نصب نرم افزار Scan - QR and Barcode Reader می توانید دوربین گوشی خو را برروی بارکد گرفته و به لینک مورد نظر انتقال یابید یا اطلاعات داخل بارکد را بخوانید.

به عنوان مثال با نصب این برنامه می توانید از سایت یک موبایل فایل ها و برنامه های خود را دانلود کنید کافیست که این نرم افزار را برروی اندروید خود نصب نمایید.

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 69 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار وی چت برای جاوا Wechat Java

نرم افزار چت پر طرفدار روز wechat java که برای نسل قدیمی سیستم عامل جاوا امروز در این پست قرار دادیم شما با نصب این نرم افزار جاوا می توانید با دوستان خود به رایگان صحبت کنید و می توانید از امکانات پیغام صوتی و تصویری آن تنها با اتصال به اینترنت بهره ببرید wechat java با داشتن چت روم های مختلف و پیدا کردن دوستای وی چت خود از طریق سرچ ای دی و نیز از کانتکت گوشی خود آنها را به یک مکالمه دعوت کنید.

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 65 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

پسورد گذاری برروی فایل های موجود در اندروید

نرم افزار File Locker این امکان را برای شما فراهم می سازد تا فایلهای موجود در گوشی اندروید خود را رمز گذاری کنید.این برنامه با حجم بسیار کمی سریع لود می شود تا مدت زیادی را صرف بازکردن فایل های قفل کرده خود نشوید.از ویژگی های دیگر نرم افزار File Locker قفل گذاری انفرادی یا گروهی می باشد.

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 63 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

برترین نرم افزار مدیریت فایل در اندروید

همانطور که اطلاع دارید مدیریت فایل ها در اندروید یکی از اصلی ترین برنامه های موجود در این سیستم عامل می باشد.پس داشتن یک برنامه مدیریت فایل یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید .

نرم افزار ES File Explorer File Manager یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که به شما کمک بسیار فراوانی در مدیریت فایل های داخل گوشی میکند.یک ابزار قدرتمند و بسیار معروف که میلیون ها کاربر را به سوی خود جذب کرده است.

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 58 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

کاهش مصرف و بهینه سازی باتری گوشیهای اندروید

امروزه گوشی های اندروید به یکی از پرطردارترین گوشی های روز تبدیل شده است,اما این سیستم عامل یک مشکل بزرگ دارد! آن هم مصرف شدید باتری می باشد.
پس نتیجه گیر مهم این می شود که یک برنامه مدیریت باتری و بهینه سازی و در نتیجه کاهش مصرف باتری برای هر گوشی اندرویدی تقریبا لازم و از ضروریات است.
نرم افزار One Power Guard که با دارا بودن 6 حالت مصرف که بصورت خودکار در خود جا داده است مدیریتی ساده و پرکاربردی را برای شما فراهم می سازد.


آنالیز و بستن برنامه های پر مصرف و تنظیم نور صفحه و خاموش کردن وایرلس و بلوتوث بدون استفاده و هر کار دیگری که لازم باشد باتری شما را در بهترین حالت ممکن خود قرار دهد از ویژگی های نرم افزار One Power Guard می باشد.در ضمن این برنامه با امتیاز 4.5 در گوگل پلی یک برنامه پرطرفدار است.

 

 

 

 


دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 86 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر اکشن نبرد خونین استالینگراد برای اندروید

Stalingrad بزرگترین جنگ در زمان جنگ جهانی دوم بوده است, لایو والپیپری که امروز برای شما تدارکت دیده ایم نبرد خونین Stalingrad را برای شما به نمایش میکشد.این لایو والپیپر زیبا اندروید در داخل خود تجهیزات و موارد جذابی را از این جنگ خونین جا داده است.

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 13

درباره ما
بنام خدا به وب سایت خودتون خوش آمدید آدرس نسخه موبایل سایت newprogram.rozblog.com/M مدیر وب: سید جلال هوشیار ایمیل : jalal_1992_h@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این سایت راچطوری توصیف میکنی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 2,697
  • بازدید کلی : 66,090