loading...
دانلود رایگان نرم افزار
سید جلال هوشیار بازدید : 71 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مجموعه ای مجهز به سه اپلیکیشن مجزا برای نمایش فایل های پی دی اف، تبدیل فایل های مختلف به پی دی اف و دیگر اعمال است. طریقه ی استفاده ی همه بخش های این نرم افزار ساده است، برای کار با بخش “PDF Viewer” می توانید فایل های پی دی اف را به یک File Browser و یا متد Drag & Drop وارد کنید. همچنین قابلیت هایی همچون سرچ، زوم، افزودن یادداشت و Bookmark و ابزارهای انتخاب گر در اختیار شماست. شما می توانید به یک صفحه ی خاص بروید، ویژگی ها ی اسناد را ببینید، پی دی اف را از یک URL باز کنید، تنظیمات را ذخیره و یا بارگذاری کنید، از حالت تمتم صفحه استفاده کنید، نما را بچرخانید و کامنت ها را وارد کنید.

ابزارهای پی دی اف مختلف در دسترس شماست تا به راحتی تصاویر را به فرمت های متفاوت، اسناد متنی را به پی دی اف و فایل های پی دی اف را به RTF، DOC و TXT تبدیل کنید. به علاوه با کمک این نرم افزار قابلیت هایی همچون اضافه یا اصلاح کردن Bookmarkها، مجزا یا ترکیب کردن پی دی اف ها، تغییر تنظیمات صفحه، استخراج تصاویر از پی دی اف، وارد کردن هایپرلینک به پی دی اف و تنظیم پی دی اف به صورت دلخواه در دسترس شماست. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت  دریافت نمایید.

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 88 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (1)

نرم افزار روتوش عکس TouchRetouch v3.2.1 برای اندروید

یک ویرایشگر تصویر درخور ستایش است که به شما اجازه می دهد تا تنها با استفاده از گوشی همراه و انگشت خود تمام محتوا و یا اشیاء نامطلوب را از تصاویر حذف کنید. تنها کافیست موارد نامطلوب را مارک کنید و روی دکمه ی “GO” کلیک کنید. تا به حال هیچ نرم افزاری ویرایش تصویر را به این سادگی و با این سرعت انجام نداده است.

همچنین می توان از این نرم افزار به عنوان یک ابزار مهیج و سرگرم کننده استفاده کرد، به طور مثال وقتی در تصویر دوچرخه سواری یک فرد، دوچرخه را حذف کنید اینطور به نظر میرسد که او در حال حرکت در هوا بوده است. بنابراین با این ابزار می توانید تصاویر جالبی از خود و دیگران ساخته و به اشتراک بگذارید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دریافت نمایید.

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 65 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 IDM UltraEdit v20.00.0.1037 نرم افزار ویرایشگر متن و نوشتن انواع فایل های متنی و برنامه نویسی

امروزه  نرم افزارهای بسیاری را می توان در زمینه ویرایش متن یافت که هر یک دارای امکانات متعددی می باشند. بسیاری از برنامه نویسان زبان های برنامه نویسی تحت وب نیز برای کد نویسی زبان مورد نظر خود از این نرم افزارها استفاده می کنند. نرم افزارهای ویرایشگر متنی نیز با توجه به این کاربرد برنامه نویسان از برنامه هایشان سعی بر این دارند تا برنامه های ویرایشگر خود را با زبان های مختلف برنامه نویسی سازگار سازند تا طرفداران بیشتری را به میان کاربران استفاده کننده از نرم افزارهای خود آورند.


IDM UltraEdit نام یک نرم افزار ویرایشگر متنی محصول شرکت IDM Computer Solutions می باشد. IDM UltraEdit یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر جهت ویرایش و نوشتن انواع فایل، از فایل های نرم افزارهای برنامه نویسی گرفته تا فایل های Binary ... همراه با جعبه ابزاری کامل برای انجام کلیه نیازهای شما، قابلیت برنامه ریزی با استفاده از Macro جهت انجام عملیات وقت گیر در کمتر از چند لحظه به صورت خودکار و صدها امکان و ابزار دیگر می باشد.

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 64 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

کتاب ماجراها و سفرهای گالیور

داستانی تخیلی نوشته جاناتان سویفت است. این کتاب یکی از آثار ماندگار و کلاسیک ادبیات انگلیسی و همچنین اثری هزل بر طبیعت انسان و هجو داستان‌های ماجراجویانه آن روزگار است.


کتاب از زمان نخستین چاپ بسیار محبوب شد و همچنان هم به صورت‌های مختلف چاپ می‌شود.

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 373 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

کتاب رمان رگتایم یکی از بهترین رمان های نوشته شده توسط ادگار لورنس که بیشتر با نام ای. ال. دکتروف شناخته می‌شود.
ای. ال. دکتروف یکی از بهترین نویسنده های معروف آمریکا است که مشهورترین رمان این نویسنده رگتایم نام دارد که توسط نجف دریا بندری به فارسی ترجمه شده است.

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 70 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

نرم افزار word، بدون شک پر استفاده ترین نرم افزار از مجموعه برنامه های آفیس است. فضای کاربری در Word 2013 بهبود چشمگیری داشته تا تایپ و صفحه بندی نوشته ها برای کاربر ساده تر شود. همچنین قابلیت ویرایش فایل های PDF به آن اضافه شده است.


امکانات جدید برای تایپ، رسم جدول و نمودار، ابزارهای تازه صفحه بندی، و ... از جمله ویژگی های جدید ورد 2013 هستند.
در کتاب حاضر شما بیشتر با ویژگی های جدید نرم افزار Word 2013 آشنا خواهید شد

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 77 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بانک اطلاعاتی یا همان پایگاه داده‌ها به مجموعه‌ای از داده‌ها با ساختار منظم و سامانمند گفته می‌شود.پایگاه‌های داده‌ها معمولاً در قالبی که برای دستگاه‌ها و رایانه‌ها قابل خواندن و دسترسی باشد ذخیره می‌شوند. البته چنین شیوه ذخیره‌سازی اطلاعات تنها روش موجود نیست و شیوه‌های دیگری مانند ذخیره‌سازی ساده در پرونده‌ها نیز استفاده می‌گردد.

آنچه ذخیره‌سازی داده‌ها در پایگاه‌های داده‌ها را مؤثر می‌سازد وجود یک ساختار مفهومی برای ذخیره‌سازی و روابط بین داده‌ها است.

در کتاب حاضر شما بیشتر با بانک اطلاعاتی و بانرم افزار  اکسس از مجموعه نرم افزاری آفیس آشنا خواهید شد

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 13

درباره ما
بنام خدا به وب سایت خودتون خوش آمدید آدرس نسخه موبایل سایت newprogram.rozblog.com/M مدیر وب: سید جلال هوشیار ایمیل : jalal_1992_h@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این سایت راچطوری توصیف میکنی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 2,731
  • بازدید کلی : 66,124