loading...
دانلود رایگان نرم افزار
سید جلال هوشیار بازدید : 66 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار محبوب و معروف نیمبازNimbuzz Messenger 2.6.2 یکی از قدرتمند ترین برنامه های ارائه شده گفتگوی صوتی و تصویری و نوشتاری برای گوشی های موبایل به شمار می رود و میلیون های طرفدار و استفاده کننده در سرتاسر دنیا را به خود اختصاص داده است و در حال حاظر رتبه اول چت را در دنیا برای خود کرده استو
نرم افزار مسنجر اندروید Nimbuzz Messenger در دو ورژن انگلیسی و فارسی که جدید ترین نسخه های آن 2.6 می باشد برای دانلود در سایت  قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 78 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

Mozilla Firefox v23.0.1- نرم افراز مرورگر اینترنت فایر فاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.



بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب....

سید جلال هوشیار بازدید : 89 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 بازی رایانه ای TehRun2 کلاه قرمزی آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی، که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه  بازی را با آن انجام دهید.

داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد. شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز " نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در " مشق روز" باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را کامل کنید.

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 61 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار محبوب و معروف نیمباز Nimbuzz Messenger 2.6 یکی از قدرتمند ترین برنامه های ارائه شده گفتگوی صوتی و تصویری و نوشتاری برای گوشی های موبایل به شمار می رود و میلیون های طرفدار و استفاده کننده در سرتاسر دنیا را به خود اختصاص داده است و در حال حاظر رتبه اول چت را در دنیا برای خود کرده استو
نرم افزار مسنجر اندروید Nimbuzz Messenger در دو ورژن انگلیسی و فارسی که جدید ترین نسخه های آن 2.6 می باشد برای دانلود در سایت  قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 76 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

از بین بردن فایل های غیرقابل حذف Remove with Batch 1.5

 

Remove with Batch نرم افزاری کوچک و قابل حمل و همچنین رایگان است که برای از بین بردن و حذف نمودن فایل ها و پوشه هایی که با استفاده از ویندوز و روش های معمول delete قابل حذف شدن نیستند مورد استفاده قرار میگیرد. در برخی از مواقع به دلایلی که بسیار متنوع هستند، حذف برخی از فایل ها و پوشه ها تحت ویندوز میسر نیست، توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر فایل یا پوشه ای که با استفاده از ویندوز قابل حذف نیست را از بین ببرند و دیگر مشکلی از نظر مشاهده خطاها و جلوگیری ویندوز از پاک شدن فایل و پوشه مورد نظر نخواهد بود. نرم افزار محیط بسیار ساده ای دارد و هر کاربری با مشاهده یکباره آن روش کار با آن را متوجه خواهد شد.

باتوجه به قابل حمل بودن نرم افزار ، نیازی به نصب ندارد و همچنین با قرار دادن آن روی حافظه های قابل حمل درون تمامی کامپیوترها بدون نیاز به نصب قابل استفاده می باشد. فرایند کاری این نرم افزار با استفاده از batch می باشد که به همین دلیل اسم نرم افزار Remove with Batch نامیده شده است.

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 123 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

یک ابزار دستی است که به اپلیکیشن Skype متصل شده و شما را قادر به ضبط تماس های ویدئویی می کند. این نرم افزار می تواند ویدئو را با بهترین کیفیت ضبط کرده و فایل خروجی را به فرمت های MP4 و WMV تبدیل کند. با این نرم افزار می توانید

پس از اتمام مکالمه ویرایشگر درون سازی شده ی آن را به کار گرفته و ویدئوی ضبط شده را اصلاح و افکت های تصویری، اصوات، تصاویر و ویدئو های خارجی را به آن اضافه کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت  دریافت نمایید.

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 13

درباره ما
بنام خدا به وب سایت خودتون خوش آمدید آدرس نسخه موبایل سایت newprogram.rozblog.com/M مدیر وب: سید جلال هوشیار ایمیل : jalal_1992_h@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این سایت راچطوری توصیف میکنی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 2,704
  • بازدید کلی : 66,097