loading...
دانلود رایگان نرم افزار
سید جلال هوشیار بازدید : 159 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

 قدرتمند‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager v6.19 Build 8

 

با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات دانلود یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.

امروزه تمامی شرکت‌ها اعم از فعالان حوضه نرم افزار، فیلم ، بازی و موسیقی همگی از شبکه اینترنت برای پخش اطلاعات خود استفاده می‌کنند و استفاده از امکانات آن‌ها ملزم به دانلود کردن داده‌های منتشر شده از طرف آن‌ها است، در این چند ساله مرورگرهای اینترنت تا حد بسیاری بهبود پیدا کرده‌اند و امکانات دانلود محدودی را معرفی کردند ولی استفاده از ابزار دانلود مرورگرها به علت نبودن امکانات پیشرفته معمولاً پیشنهاد نمی‌شود و به کاربران توصیه می‌شود تا از «نرم افزارهای مدیریت دانلود» استفاده کنند.

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 138 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Restore Point Creator v2.3 Build 7

ابزار System restore یکی از مفید ترین ابزار های ویندوز به شمار می رود. روش کار با این ابزار سیستمی به این شکل است که هنگامی که ویندوزتان سالم است و بدون دردسر کار می کند، یک نقطه بازیابی یا Restore point ایجاد می کنید (این کار معمولا به طور اتوماتیک توسط خود کامپیوتر نیز انجام می شود). هر زمان مشکل نرم افزاری چون خراب شدن ویندوز، آلوده شدن به ویروس، آسیب دیدن نرم افزار ها و ... رخ داد، شما می توانید به آن نقطه بازیابی که قبلا ایجاد کرده اید باز گردید و همه مشکلات پیش آمده، محو می شوند.

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 139 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Nimbuzz 2.9.0 For Pc


 

سید جلال هوشیار بازدید : 62 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

EximiousSoft GIF Creator نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت تصاویر متحرک Gif و ویرایش فایل های Gif با پشتیبانی از لایه بندی (Layers) می باشد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۶۰ افکت بصری و انتقالی میتواند به کاربر در تهیه فایل های Gif متحرک زیبا و با کیفیت یاری نماید. همچنین این نرم افزار با استفاده از روش پیشرفته ذخیره سازی فشرده فایل های Gif با کیفیت بالا ولی با کمترین حجم ممکن را فراهم می آورد. محیط کاربری نرم افزار به صورت تایم لاین بوده و کاربر میتواند فریم های مختلف تصویر متحرک خود را مشاهده و زمان های آنها را تنظیم نماید. نرم افزار با دارا بودن افکت های گرافیکی و اشیاء مختلف در زمینه طراحی مستقیم نیز توانمند است و کاربر میتواند با اتکاء به نرم افزار و بدون استفاده از دیگر برنامه ها فایل Gif متحرک طراحی نماید.

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

سید جلال هوشیار بازدید : 66 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

Tintii Photo Filter توسط این پلاگین کاربر میتواند به سادگی نسبت به تغییر رنگ و اصلاح رنگ ها و همچنین پر جنب و جوش کردن رنگ ها اقدام کند. این کار توسط تنظیمات خود فتوشاپ نیز امکان پذیر است ولی توسط این پلاگین کار بسیار ساده خواهد شد و همچنین طیف وسیعی از تنظیمات روبروی کاربر قرار دارد که این امکانات درون فتوشاپ وجود ندارد. یکی از این امکانات تمرکز روی یک شی و یک قسمت از عکس است که کاربر میتواند تنها آن قسمت را پر جنب و جوش تر و خاص تر به نمایش در آورد. 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 75 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)


khob inam 4ta version az aval ta akhare ver infernal s2a sender ke bade sakhto tozihesh ta ver akharesh shohrate khassi peyda karde baraye karayiash

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

سید جلال هوشیار بازدید : 63 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

برنامه ای برای ویندوز است که تصاویر دیجیتال شما را به صورت خودکار و تنها با چند کلیک به طرح های هنری تبدیل می کند. بیش از 20 استایل هنری مختلف شامل طراحی با مداد، آبرنگ، رنگ روغن، طرح های جوهری و کارتونی در این اپلیکیشن در اختیار کاربران است.همچنین می توانید تصویر اصلی خود را ابزار های مختلف ارتقاء داده و یا فریم های واقعی و متن های مختلف را به آنها بیفزایید.

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 4

درباره ما
بنام خدا به وب سایت خودتون خوش آمدید آدرس نسخه موبایل سایت newprogram.rozblog.com/M مدیر وب: سید جلال هوشیار ایمیل : jalal_1992_h@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این سایت راچطوری توصیف میکنی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 2,733
  • بازدید کلی : 66,126